Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 19:01   #8
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

Enig med Bjørg, søkefunksjonen er veldig bra og man får svar på det meste man kan lure på her inne.
Alle har vel spørsmål i begynnelsen av en kur som for eksempel Ketolyse, så tror nok ikke Løvetann mente at det ikke var lov å spørre liksom. Bakgrunnen her vil eg tro er pga at det er veldig mange tråder som går opp i det samme og at bøker utviklet av leger er den viktigste infokilden vi kan få. Som Gerd sier, alle svar her inne er basert på personlige erfaringer, og da kan det jo være greit å vite hva kurutvikleren selv sier om saken som ser det fra ett medisinsk perspektiv.
Det kan også være lurt å finne noen her inne som du føler kan være eller har vært i samme situasjon som deg selv og spørre de om du kan sende de en PM i ny og ne over ting man lurer på. Kan være mer oppklarende å få svar fra en person enn fra 10.

Jeg spurte noen i begynnelsen om jeg kunne spørre dem om råd og hjelp og det var ingen problem. Har ingenting imot selv å skulle hjelpe andre eller komme med egne erfaringer, er bare kjekt å hjelpe

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat