Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 20:56   #12
Regan
Medlem

Regan sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I storbyen
Alder: 42
Regan er ny på veien

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

Opprinnelig lagt inn av bobbla, her.

Tror mange av oss usikkre nybegynnere, deriblant meg da, føler oss relativt dumme nå ja.... Jeg begynte sånn smått på kuren uten å vite at det fantes en bok, deretter tenkte jeg om jeg virkelig trengte denne boka - den koster jo litt da!! og vi med dårlig råd og stort huslån sparer der det kan spares!! Nå har jeg bestilt denne startpakken da, så får jeg se om det er værdt det... Trodde at det var netopp slike spørsmål et slikt forum skulle brukes til, det er da flere nybegynnere her som ikke er ekspert på denne kuren enda! Om dere irriterer dere over alle de dumme og idiotiske "det burde jo alle vite" spørsmålene våre kan dere jo bare ærlig talt la være å svare på de!!!! Så kan jo de som orker og vil svare på de!!

Signerer denne jeg..
Man trenger ikke å svare på slike tråder da om man blir irritert av dem. Jeg føler meg også litt dum når en slik tråd dukker opp rett etter jeg har spurt om man trenger boka.

Det er sikkert en ide å tenke på at det faktisk er januar, og vi vet vel alle hva det mest vanlige nyttårsforsettet er...?

Og ikke glem at kua har vært kalv, kanskje alle har hatt sine "teite" spørsmål, og har fått svar. Man må jo begynne en plass!

Gleder meg til å ta ibruk dette forumet, og gleder meg til boka kommer jeg!

Regan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat