Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok
Selvsagt har vi alle vært nybegynnere og det er ingen spørsmål som er teite. Alle lurer på forskjellige ting og det er selvsagt logisk, det løvetann nok mener er at søkefunksjonen kanskje kan bli mere brukt, for det er ekstremt mange tråder som er like her inne og går ut på de samme spørsmålene.
Dessuten gjentar eg at det kan være lurt å finne en person her inne som kanskje har vært her en stund og spørre den personen direkte. Kan være forvirrende med svar i trådene i begynnelsen siden alt her er basert på egne erfaringer, så i begynnelsen kan det for noen bli litt overload av informasjon og man ender opp mer forvirret enn ved begynnelsen. Når man er mer sikker på seg selv og føler at kuren man følger sitter i fingrene så føler man seg tryggere når man deltar i diskusjoner og slike ting.
Prøver ikke å si noe negativt her, alle er her for å hjelpe, bruke som nevnt i tidligere innlegg noen som eg følte kunne endel og som var villig til å hjelpe og plukket hjernene deres til eg følte meg litt mer trygg 
|