Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 21:25   #14
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

Skjønner at endel vil føle seg litt truffet av denne tråden. Og det er synd.
Jeg er ingen ekspert, har vært her siden ihøst. Startet med Skaldemann og så ble det ketolysekuren. Før jeg fikk ketolyse boken (som forøvrig ikke er på biblioteket der jeg bor) var det her jeg fikk informasjon som trengtes.

Og ikke minst forsøkte å treffe likesinnede, men muligens må en være her en stund før en blir en av de "innvidde". For jeg synes det er mye ros og støtte "internt" eller mellom dem som har vært her lenge, og det kan også gi tråder der over halvparten er lite interessante for andre (med andre ord smileys, nikking, takking osv) og lite info.
Men jeg har da aldri kommet på at jeg skulle "klage" på det.

Litt takhøyde bør det vær for alle, spesielt de nye som ikke har erfart like mye som de som har vært igang en stund.

Jeg er enig med de som skriver at det er bare å la være å svare, eller lese for den slags skyld. Som oftest vil tittelen fortelle deg om det er noe som er interessant.

Jeg har fått god hjelp, motivasjon og inspirasjon her. Og håper at eventuelle nye bruker forumet.

HUSK: det finnes ingen dumme spørsmål..... osv

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat