Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 23:26   #16
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

jeg må si meg litt enig...forumet har blitt stort og flere finner oss. DET er bra!! Men kanskje kunne det vært orgnisert litt slik at man "må"lese litt om det almenne/FAQ'ene før man "slippes løs" ? Det blir uinteressant uoversiktig og litt slitsomt å skulle være hyggelig å svare på alt til alle(jada, bare skyt meg..),. Det har ført til at flere/mange av de som virkelig har kunnskap og kunne bidratt er mer eller mindre borte..Ikke bra og litt trist? Og jeg vil understreke; alle ER velkommen, det er mer et ønske om kvalitet og bidrag til alt og alle dette