Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 23:42   #17
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

Jeg er ny her og jeg skjønner oppfordringen om å skaffe seg kunnskap gjennom bøker. Og jeg er jo enig bare så det er sagt. Fin oppfordring.

Men så lurer jeg, dere som nå er " gamle travere" her inne, var ikke dere nye engang og lurte på en endel når dere begynte?

Jeg har nå brukt mange timer her inne ved å lese og har brukt søkeknappen flittig. Har lært endel. Men jeg syns faktisk det er endel som er vanskelig å søke opp fordi jeg får opp så uendelig mange tråder med så uendelige mange sider i når jeg søker på et ord. Og når jeg begynner å lese i trådene så blir bare ordet omtalt men ikke hensikten bak ordet.
Da blir det så tungt og jeg har lyst til å spørre i istendenfor

Nå er det nytt år og ganske naturlig at endel søker seg inn her. Gi oss litt tid så vil nok noen av oss fortsette her inne og forhåpentligvis også tilføre endel. Det er ganske naturlig at på et forum melder det seg inn noen som ikke blir aktive, mens andre blir aktive.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat