Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 23:59   #19
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Om å begynne på ketolysekuren uten bok

Ah, der kan jeg svare litt om det. Man kan søke på threads eller posts. Posts gir deg de mest brukandes svarene.

I alle underforaene om de forskjellige kostholdsfilosofiene står det KLISTRETE tråder. De er de lure trådene alle bør lese.
Om man tenker ketolysekuren kan man lese masse fint også i Atkins Induksjon. Det er mye det samme (og se og den klistrete tråden om forskjellen på Atkins og Ketolyse). Det er en "dette er lov" liste på Atkins induksjon, det er fra boka til ham selv. Det er også en "hvordan" klistring der.

JA, det er lurt å lese en av bøkene (jeg drev vel mest med Atkins induksjon med variant mot ketolyse lest i dette forumet, ingen adgang til ketolysebøkene i utlandet serru). Det er en del ting man bør tenke på, som tilskudd (det er ikke greit når man sitter der på dag fire, leggene napper og man ikke fikk med seg at man burde ha kjøpt magnesium. Dette skjer selvsagt oftest i en helg så man ikke kan spurte til helsekost/apotek for magnesium. En annen ting noen sliter med er dette med hvordan man faktisk takler et større vekttap. Det kan være tøft å miste 20 kg i en fart. Da er det godt å lese boka, høre hva som er normalt. Hva skjer med kroppen, psyken.
Det er også masse fine menyer og slikt i den.

Kos dere med ketolysekuren, den er kjempeflott for kroppen!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat