Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?
Selvfølgelig er det plass til nye! Alle er jo velkomne her 
Men samtidig har ting endret seg her, og når man stadig leser innlegg som: hei, er nye her, veier 69 kg og skal ned ti kg. Hvordan gjør jeg det? Noen tips? Råd? Oppskrifter?
Også hører man ikke noe mer fra vedkommende før de trenger mer hjelp, og etter noen måneder så er de borte. Og det har vært ganske mange slike i høst. Og alle disse er selvfølgelig velkomne her, men jeg har ikke noe lyst til å svare på alle disse. Beklager. Synes man bør lese seg opp litt først. også synes jeg at det er synd om forumet reduseres til KUN å handle om slanking.
For meg handler lavkarbo om så mye mer, og da jeg begynte her inne handlet det om så mye mer. Jeg kunne stille spørsmål om alt mulig vedrørende dietten, fikk mange svar, og svarte også på mange.
Men jeg husker også at da jeg var ny, var vi faktisk en del ganske nye, som var litt på samme stadie, som backet hverandre opp. Og det gjør vi jo enda.
Kanskje det er slik at det går litt i bølgedaler her inne? Jeg har ikke vært med lenge nok til å vite det.
Men uansett vil jeg anbefale alle om å søke og lete her på forumet og lese seg opp, og dele litt med andre, ikke bare søke om hjelp.
Jeg er jo mest på bloggene, og der gjør jeg det samme. De som er aktive inne på bloggene, svarer jeg. De som kun legger ut egne blogginnlegg, men ikke er med, de hopper jeg over.
|