Jeg er litt overrasket over at flere leser trådstarters innlegg som fanden leser bibelen. Jeg har ikke ment å støte noen, men å komme med en vennlig, begrunnet oppfordring. Jeg har jo - hvis en tar seg bryet med å lese hva jeg faktisk skrev - presisert at: - Det selvfølgelig må være lov å spørre om alt - Basisspørsmålene er viktige - vi skal hjelpe hverandre, og at - ingen skal føle at noe spørsmål er for dumt å stille. Har dessuten opplyst at jeg selv er for lite flink til å søke. Jeg har da ikke sagt noe om å være irritert eller at jeg føler meg tvunget til å svare på noe! Hvor kommer den påstanden fra? Jeg holdt frem at det kanskje blir litt kjedelig å svare på de helt grunnleggende spørsmålene om igjen og om igjen - det er noe litt annet. (Og det er et faktum, som nevnt over, at dette nok sliter på enkelte av de ressurspersonene mange av oss gjerne ville ønsket ble på forumet ). Når jeg tillater meg å henstille til folk om å sette seg inn i det grunnleggende først (noe som generelt også er god "nettikette"), er det like mye for deres egen del som for slitasjen på forumet. Ellers ser jeg at tråden nå etterhvert inneholder mange gode tips og råd som jeg tror både nybegynnere, litt viderekomne og veteraner kan ha glede av.