Sv: Hei! Ny her inne!
Jeg er så utrolig imponert av deg at jeg blir lettere rørt! Hehe.
Jeg begynte å trene igjen for et par måneder siden, og la såvidt om kostholdet (sluttet egentlig bare med hvetemel)... Nå er det ingen tvil om hvilken kur jeg skal ta!
Tusen takk for at du deler all informasjonen! Tror jeg har omtrent samme forutsetningene og kroppsbygning som deg, så denne tråden var bare helt perfekt!
Angående muskelbygging (ganske langt oppe i tråden) hadde jeg bra resultater med kreatin og protein for 5 år siden, men kom ikke skikkelig igang første forsøk: Noen ganger reagerer ikke kroppen med en gang på kreatin, og jeg tror nok at i sammenheng med nettopp lavkarbo kan dette fremheves. I innkjøringsfasen kjørte jeg ca 20g kreatin + litt glukose (ca 20g?) i en uke - kanskje fy i forhold til lavkarbo.. men glukose kan kanskje reduseres litt? Så gikk jeg ned til mellom 3-5g kreatin hver morgen (uten glukose) eller noe sånt (husker ikke helt tallene). Brukte kun proteinshake etter trening og trente maks 4 dager i uken med RYP-liknende program... Huske å drikke masse vann i løpet av de første timene etter trening!
Det er flere år siden jeg trente så seriøst, så skal ikke se bort ifra at det er feil i forhold til idag. Men med økt inspirasjon og lærdom fra deg håper jeg på jeg er på ditt nivået innen 2010!
Igjen TUSEN TAKK for at du deler erfaringene dine!!!
PS: Når jeg tenker etter tror jeg at jeg selv har kalt venner som er omtrent på ditt nivå for "tynne" - selv om det er omtrent dit jeg selv vil. Du skal ikke se bort ifra at det bunner i misunnelse eller dårlig selvfølelse, eller rett og slett ikke er gjennomtenkt. Så lenge du er frisk og sunn og du føler deg topp er vel det det viktigste!
PS2: Hva er Lollypopbrød??? Det høres godt ut. Kan man kjøpe det (bor i Oslo)? Er ikke noen habil baker selv 

Sist redigert av rok : 04-01-09 kl 02:30.
|