Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 13:00   #16
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

En nyttig diskusjon dette, synes jeg

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Likevel har jeg merket at noen ting har endret seg. Jeg synes for eksempel at det er vanskeligere nå å få oppbacking eller tilbakemeldinger på ting jeg skriver både i vanlige innlegg, og i bloggene enn hva det var i begynnelsen.

Det er jeg enig i, ofte når en skriver er det for å få tilbakemelding, ofte er det i tilfeller ting går tregt eller en har utfordringer en vil få løsninger på.

Men jeg er også enig med danish:

Sitat:

Løsningen er ofte introduksjonstråder og å appelere mer til folks interesser (kosthold) enn deres ego ("idag har jeg spist løvbiff; jeg slanker meg")

Det blir en dreining mot det han kaller ego. Jeg synes at enkelte tråder er over halvparten smileys, takking, nikking og kommunikasjon mellom de som har fulgt hverandre lenge. Og lite "matnyttig" informasjon.

Mener ikke at vi ikke skal støtte hverandre, det er veldig viktig, men muligens burde vi gjøre det med praktiske råd og info, ikke bare meldinger om å stå på, det ordner seg, ikke gi opp....

Søketjenesten er bra, men ofte vil en oppleve at det en søker på har utrolig mange innlegg der det kun er en brøkdel som gir informasjon.

Nå høres det ut som om jeg er negativ til forumet og svarene som kommer, jeg er ikke det, jeg har hentet ut utrolig mye informasjon og fått oppbacking underveis.

Noen løsning har jeg ikke, det finnes jo introduksjonstråder som nye bør gjennom, men kanskje en oppryddning der, at flere tråd slåes sammen der det er mulig, at det blir lettere å finne frem?

Hmmm... vet ikke om dette var så veldig matnyttig heller..... men nå er det nå skrevet.

Ha en strålende søndag!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat