Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 15:35   #21
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Minni1: Var ikke meningen å virke så bombastisk Jeg tror de fleste her er flinke nok til å bruke skjønn på når man kan henvise til bok eller søk, eller svare direkte. Synes ikke du skal kvie deg for å spørre om noe!
Hva tror du er en bra måte å få brukere av forumet til å bli flinkere til å bruke søk?

Mvh
Silje

Beklager, jeg slettet innlegget mitt fordi jeg fant ut at det blei litt "dumt" siden diskusjonen begynte å dreie mot hva man kan gjøre for å bedre informasjon .Trodde ingen rakk å lese den.

Jeg tror den tråden som ble starter i går( tror jeg det var) med en egen henvisning til å bruke søkeknappen er veldig bra jeg.
Den var veldig grei og hyggelig og enkel.
Jeg tenkte ivertfall at det er en tråd som kan være grei å bumpe opp når det kommer endel nye inn her.
Eller hva med en egen rettledningstråd for bruk av forumet?

Det vil alltid ta litt tid å komme inn i forums språket/normene så påminnelse er bra, men prøve å unngå ordene " lei av å svare"

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat