Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 15:37   #22
benam
Medlem

benam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
benam er på en erverdig vei

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Bare en liten respons fra en helt ny;
Har brukt masse tid på å navigere meg rundt i forumet og å søke. Har lært mye,, men noen ganger er det nødvendig å spørre, og da har jeg alltid fått hjelp/ svar. Føler jeg har blitt veldig godt mottatt
Skjønner godt at noen blir lei hvis det stadig kommer de samme spørsmålene, men sånn er det jo, vi nye kan jo ikke vite hva som har vært spurt om før.
Det er ikke lett dette forumet her for en nybegynner, og skjønner at mange trenger hjelp med det "tekniske" i starten.

Når det gjelder det "faglige", altså dette med kost; så er det for meg en prossess, der jeg på en måte beveger meg fra den ene ytterlighet (FETTFRITT,nesten) til den andre.
Har lest Skaldemanns bøker med stor glede, men bør sikkert lese flere bøker. Ser at dette forumet handler mye om ketolyse.

Jeg skal ikke ned masse kg, men føler allikevel at jeg har mye å hente her, ikke minst med tanke på å få et bedre liv der jeg slipper å være sulten hele tiden. Læreå lage god og variert mat osv.Uff,nei nå ser jeg plutselig at jeg nesten forsvarer meg for å få være her inne, det var ikke meningen.
I hvertfall ser ikke jeg på dette som et slankeforum, her er det ikke om å gjøre å "være flink" og forsake mest mulig osv.

Tilslutt vil jeg gjerne si noe om dagbok (journal). Jeg skriver den primært for meg selv, for å huske ting jeg har gjort, hvordan jeg har det, tanker om likt og ulikt som dukker opp. For meg er det spesielt viktig nå i begynnelsen, det har mye med min motivasjon å gjøre. Blir også veldig glad for respons på dagboka, det kan muntre opp og støtte. Mange kjekke folk; det sosiale betyr jo litt det også.

Jaja, kanskje jeg har skrevet for omstendelig, men ville bare si det

]
benam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat