Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 16:06   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar.

Svarer litt jeg, merket med rødt

Opprinnelig lagt inn av Bentejenta, her.

Min plan var å starte i morgen, tengte at det måtte jeg utsette siden jeg ikke har fått boken,men har ikke så lyst til å utsette

Så noen spørsmål:

-Jeg kan spise alt av svine,okse å kylling kjøtt? (biff(filet) å kjøttdeig) Reint uspedd kjøtt/fisk/kylling, kjøttdeig kan du spise
-Hvilke grønnsaker er ok? greit å bruke frossen grønnsaksblanding til middag? eventuelt hvilken? Grønnsaker som vokser over jorden. Tips: Kjøp ferske grønnsaker, del opp i dags-bokser med 10-12 karber. Bruk det gjennom dagen.Viss du kjøper frossen, må du se hva som er i og antall karber.
-Fløte,rømme å smør er ok? Tenker da på stekesmør til matlaging. Hele produkter, ikke lettprodukter. Meierismør til steking, ev et par gode kaldpressa oljer (oliven, raps)
-Pepsi max er ok? Joa, er jo "lovlig" ....Men sørg for å få i deg nok vann, 2-3 liter dagen.
-Kan man bruke sausposer? Da må du igjen se på karbeinnholdet. Er det melk det skal blandes med, så blir det for masse karber. Du kan begrense det ved å blande 1 del fløte og 2 deler vann. Da får du ca skummamelk
-Kan man spise seg mett,eller er det begrenset? eks 250gr kjøtt osv? Spis deg mett, men ikke overmett. Det er karbohydratene du skal ha telling på. Bruk fett i maten, da holder du deg mett lenger

Dette er det jeg kommer på i farten, er det noe jeg ikke har fått med så si i fra

Takk for svar

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat