Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 20:22   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: bukplastikk

Tok full bukplastikk med fettsuging og sammensying av muskler for 2 1/2 år siden.
Løshuden min skyldtes svangerskap og ikke slanking, men...

Måtte betale selv, men har ikke angret et sekund.

Det var ikke mer vondt enn at det var verdt det i massevis. Ja, det er ekkelt med dren de første dagene. Ja, det tar laaaaang tid å se det endelige resultatet. Ja, man kan miste noe av følelsen i huden på magen.

Spiller ingen rolle! Det er bare sååååååå verdt det!

Måtte ha en liten korreksjon nå i november og legen viste meg "Før"- bildene. FY F..N! Jeg hadde rett og slett glemt hvor ille det faktisk hadde sett ut!

Noen gode råd som tidligere operert og som sykepleier:
- ta smertestillende jevnlig de første 4-5 dagene, ca hver 4-6 time. Dette for å sikre at du kan bevege deg mest mulig(innenfor lovlige rammer) og forhindrer blodpropp. Tar du dem jevnt, vil du sannsynligvis bruke mindre smertestillende enn om du bare tar ved behov.
- drikk mye
- bruk boddien/korsettet du får så lenge som kirurgen anbefaler
- kjøp deg en ekstra boddy/korsett med en gang. Du skal bruke dem en stund og de må nok vaskes innimellom.
- pass på at du bruker en pute under knærne når du skal sove. Du kommer ikke til å kunne rette deg ut på noen/mange dager.

Tror det var det meste. Bare spør om det er noe mer du lurer på!

Lykke til!