Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 08:31   #134
Håp_80
Juniormedlem

Håp_80 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 44
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

For et flott opplegg du har Boffen! Du høres ut som en sprek dame med gode forutsetninger for å klare dette

Mine ekstra kg har også klort seg fast, gikk på 2 libra kurs våren i fjor, med bare -2 kg i resultat Og da var jeg skikkelig flink og fulgte opplegget til punkt å prikke. jeg håper inderlig at dette skal virke bedre ja!

Jeg får desverre ikke trent så mye jeg etter kreftbehandling har jeg fått en god del senskader og ettervirkninger som fatique og veldig vonde muskler, men å gå turer og trene lett på trenings studio kan jeg gjøre når formen er god nok

Gikk det greit på festen? Klarte du å være standhaftig? Jeg ser for meg slike ting som en stor prøvelse, så jeg unngår slike ting nå i begynnelsen til jeg har kommet skikkelig inn i ting. Trenger altid litt tilvenningstid for å klare å venne meg skikkelig til det, når jeg har vendt meg til kostholdet er det ikke noe problem å holde seg borte.

Ellers har jeg litt problemer med smaken på noen produktene, omletten og pannekakene klarer jeg rett og slett ikke, blir kvalm av de og i går var det så ille at jeg brakk meg. Jeg spiste derfor bare salat istedefor, for å få noe i meg, og fordi jeg ikke greide et nytt eurodiett produkt for jeg var så kvalm. Så tror jeg skal legge disse produktene ut i byttetråden/salgstråden. Men man lærer så lenge man lever heter det vel, jeg skal i ihvertfall ikke bestille så mye på en gang neste gang, det er sikkert å visst

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat