Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 14:54   #16
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør man når....

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Jeg hadde også litt problemer med kvalme og manglende matlyst til å begynne med. Tror kroppen reagerer på omstillingen. Sannsynligvis er det en overgang. Håper du finner et eller annet du liker å spise, så du holder ut. Jeg tror det vil gi seg etterhvert.

Det er ikke så farlig om du spiser lite på ketolysekuren. På andre slankekurer må man spise regelmessig for å holde forbrenningen i gang, men når du er i ketose er det ikke nødvendig.

PS. Jeg var også sånn som egentlig bare kunne levd på brød …

Det er ikke bra å spise for lite heller så må nok si meg uenig i at det ikke kan være farlig. Spiser man for lite over lengre tid så får man ikke i seg det man trenger av vitaminer osv. Samtidig har eg selv opplevd at kolesterolet mitt har steget endel grunnet at eg spiser for lite og for lite fett. Fikk beskjed av dr.torkil om å få i meg mere fett så ville kolesterolet gå ned igjen.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat