Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 15:06   #27
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Skjønner godt at folk ikke gidder å diskutere noe her. Får jo så øra henger som våte lomper av fanatiske lavkarbere som mener at det å gi SOFT margarin til barna sine er det samme som å skrive under på dødsattesten deres. Så jeg kommer ikke til å diskutere noe som helst mer.

Liker egentlig en god diskusjon, men her har jeg gitt opp!!

Er veldig glad for de 20 aktive som klemmer og hilser på hverandre og deler sorger, gleder og framskritt. Der kan jeg hente inspirasjon og motivasjon, råd og veiledning. Har alltid fått det jeg... når det er noe jeg lurer på. Hvis de aktive som det er snakk om tok "pause" 14 dager, skjedde det nok ikke så mye interessant her likevel.

Det blir for dumt å "presse" folk til å delta hvis de ikke er interessert. Eller til å ta ansvar for å lage forumet slik og slik... det er jo et fritt forum og takk og lov for det. Og enda dummere blir det når man skal FORLANGE svar på ei kakeoppskrift. En kakeoppskrift er vel en kakeoppskrift, ikke et spørsmål ei heller et svar.

Stå på jenter...! For de som vil delta er det mye hjerterom og kunnskap i dette forumet. Det er det som er viktig for meg i alle fall... Hva som er viktig for andre får andre stå for. Men jeg KREVER ikke at folk skal bidra, ikke bidra, skrive mye, lite blablabla.. mene det ene eller det andre.

Hurra for ytringsfriheten og Norges frie land

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat