Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 15:08   #28
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Forstår godt hva du mener. Og er nok litt enig jeg også. Veldig synd, men det har nok blitt litt redusert til slanke/sosial forum for det meste.

MEn... jeg er ikke så aktiv i trådene lenger jeg heller hverken her eller der, så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt egentlig

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

klart det er plass! tror ikke det er noe sånt det menes her.
Er nok mer at det er blitt lite kosthold snakk her. Isteden er det journalene som styrer.

Det er jo fint at nye kommer til og tilegner seg mye kunnskap, men jeg savner litt at de også lærer opp nye etterhvert som de lærer selv

Tror jeg må rette opp inntrykket enkelte kanskje har fått av det jeg har skrevet her jeg. Vil jo ikke at noen skal missforstå

Syns alle kan gjøre som de vil jeg, prate og være sosiale. Syns det er KJEMPE fint at så mange får støtte og trøst i dette forumet også utenfor kostholdet.
Har hatt min del av dette jeg... og storkoser meg når jeg er i det sosiale hjørnet. MEN

Jeg syns bare det har blitt litt lite snakk om kosthold OGSÅ. Og jeg savner at nye som gamle deltar i kostholdsforumet.

Det er ikke ment som kritikk på noen som helst måte... jaja... kanskje konstruktiv kritikk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat