Hei, har rota rundt i lavkarbojungelen et par år nå. Har ikke følgt noen nøyaktig kur, men gikk noen ganger til en Fedonklinikk der det ble gitt råd om den dietten. BMI og BT var langt over krav i jobben og diabetesen lurte rett under overflaten. BT og diabetes problemet er nå under kontroll (tester fortsatt hver 3 mnd. hos Fedon), men det er fremdeles et stykke vei å gå til vektmålet. Har altså holdt på med lavkarbo lenge uten å kunne nok om dette . Ser her at man ikke bør eksprimentere på egenhånd, men det tar av og til litt tid for enkelte av oss å innrømme at vi ikke er verdensmestre likevel. Nå har vekta stoppet opp og stabukken kommer krypende til korset (forumet) Har ingen bok, men det spørs om den hadde hjelpt så mye likevel siden jeg oppfatter at det går mye i oppskrifter der. Seiler på sjøen mer enn halve året og er da prisgitt kokkens kokekunster ombord. Jeg har likevel den fordelen at jeg spiser det meste og kan godt leve på ensformige eller spesielle dietter bare noen forteller meg hva de skal bestå av. ...Og det er vel her poenget mitt begynner (og slutter), jeg ønsker å henge meg på denne kjekke (dame?) gjengen hvis jeg får lov