Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 09:33   #15
Håp_80
Juniormedlem

Håp_80 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 44
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Januar 09 - ny start!

Jeg er med! Tok for noen år siden av ca 36 kg, har heldigvis ikke lagt på meg alt det igjen, men mye har sneket seg på igjen desverre. Siden jeg har en historie bak meg hvor jeg har tatt av så mye og fremdeles har en god del igjen, tenkte jeg at jeg kanskje hører til her inne? Har nå 22 kg som jeg skal ha av (+ kanskje et par bonus kg hvis jeg er motivert for det når den tid kommer). Startet 02.01 som planlagt på Eurodietten, og det har gått kjempe fint til nå, vekten peker den rette veien og alle "bivirkninger" av ketolyse fasen er endelig over ser det ut som
Når det kommer til trening har jeg vært alvorlig syk, og pga tøff behandling så klarer ikke kroppen min så mye trenging. Mine mål for det er å gå på elixia 2 ganger i uken å trene lett styrketrening og kondisjon (gå på tredemølle etc), bruke min nye wii fit et par ganger i uken, og gå turer når jeg er i form til det. Alt kommer ikke til å skje på en uke da, men hvis jeg for eksempel er i for dårlig form til å gå på elixia så kan jeg for eks bytte det ut med lett trening på wii'en osv

Lykke til damer og herrer, dette skal vi klare

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat