Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 10:41   #40
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Signerer Fedonisten over her. Jeg har også vært med helt fra starten. Var mye mer aktiv før, men det er jo min egen feil at jeg har vært så lenge borte i perioder at jeg ikke er blitt "kjent" med nye brukere og har liksom ramlet litt ut av miljøet.

Jeg er nok litt preget av at jeg ikke skjønner hvorfor folk ikke feks. klarer å google. Når folk spør om ting på nettet som det tar meg maks 3 sekunder å google/søke frem, blir jeg litt oppgitt og skjønner ikke hvorfor de ikke kunne gjøre noe så enkelt selv. Men jeg må jo ta det i meg, for det er jo ikke alle som er like google-oholikere som meg selv.
Ja, og så synes jeg også det er litt trist, som noe her nevner, at det er blitt FOR mye fokus på slanking. Nå er det vel lett for meg å si siden jeg ikke har vektproblemer lenger, men jeg blir litt skremt når fokuset på slanking blir så stort at det er grunn til å reagere. Når feks. brukere blir helt fortvilet når de ikke har gått ned 5 kg på en uke, for venninna gjorde jo det på Ketolysekuren. Jeg skjønner frustrasjonen, men jeg blir allikevel så matt.