Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 11:30   #684
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Håp_80, her.

Hei, jeg er relativt ny på lavkarboforumet, og tror kanskje at min plass er inne her med dere?
Jeg har ikke over 30 kg nå som jeg skal ta av, men for noen år siden tok jeg av 36 kg, med årene har litt og litt sneket seg på igjen, med et par slankekurer innimellom. Siden jeg har tatt av så pass mye før, og altid slitt med vekten, ser jeg for meg at jeg hører til her inne. Hvis jeg får lov til å være her da I dag viser vekten 22 kg for mye (tar kanskje av et par bonus kg når målet er nådd hvis jeg har motivasjon til det). Jeg er ganske liten, 158 cm, men har kraftig benbygging og visst nok ganske stor muskel masse iflg Tanita vekta hos legen, så mitt mål er å komme ned i 60 - 62 kg da vil jeg også ligge på normal BMI Jeg bruker nå str 42/44 alt etter som, og ønsker å komme ned i størrelse 38. Jeg går på eurodietten, har aldri prøvd å slanke meg på et lavkarbo kosthold før, så dette er noe helt nytt for meg. Jeg er kjempe motivert og nå på dag 5 i dietten.

Er så glad for at jeg fant dette forumet, utrolig mye inspirasjon å hente her inne hos dere flinke damer og menn!

lykke til !! Her finner du motivasjon og støtte

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat