Tråd: Fase 3 igjen!
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-05, 15:26   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Neida - du spør ikke dumt! Det ER litt forvirrende med en gang Skal prøve å forklare så godt jeg kan - og du får sikkert svar fra flere

1 pakke inneholder 5 måltider og koster 120 kroner. Hvor mange pakker du trenger avhenger av hvor mange måltider med Eurodiett legen har skrevet at du skal ha pr. dag.

Det kan i første omgang se ganske så dyrt ut - men du får ikke noe særlig andre utgifter til mat da. Bare til grønnsaker + litt til. Alt avhenger av hvor mange Eurodiett-måltider du skal ha pr. dag.

Regne-eksempel:

3 Eurodiett-måltider pr. dag i 6 uker = 126 måltider / 5 (antall pr. pakke) = 25,2 pakker

26 pakker x kr. 120,- = 3.120,-

Jeg vil imidlertid anbefale deg å bestille litt om gangen - både pga. økonomi, men også fordi det er greit å smake litt forskjellig hvis du ikke har brukt produktene før.

Håper det ble litt klarere nå.

og lykke til fra Fedonisten (som bruker Eurodiett)

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat