Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 15:57   #50
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Har lest mye på denne tråden her nå og føler litt at kvaliteten er sunket her på forumet. Jeg er en av de "gamle",og før kjente alle hverandre og forumet var lite,men en sammenføyd gruppe. Men jeg synes det er supert at så mange har funnet ut at lavkarbo er den riktige veien for vektnedgang og bedre helse. Men det er vanskelig og følge med på alle de nye,det er min feil også.Har vært borte fra forumet da jeg var gravid og fullammet bl.a.
Det virker for meg som om folk,særlig de nye også kun fokuserer på vekt og at de ikke oppnår rask nok vektnedgang. Hva med de andre bivirkningene? Føler dere ikke at kroppen deres har det godt med slik kost? Det er laget en egen tråd her for folk som vil utveksle hva mer de har opplevd som positivt med og legge om kosten. Bruk søkefunksjonen og se selv. For søkefunksjonen er litt vel lite brukt synes jeg,og jeg skjønner godt at de drevne gir opp og svare til slutt.
Mye av det som blir spurt om står soleklart i de ulike kostfilosofiens bøker. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig og finne ut hva som funker best for en ,og selvsagt er det lov og spørre!
Om det er mye hverdags og jalla prat i journalene til enkelte,får det være opp til dem. Mange her kjenner hverandre gjennom treff og føler seg ellers fortrolig med hverandre,også derfor de backer hverandre mer opp og de nye føler seg oversett.

Jeg skal innrømme og si jeg likte forumet og innholdet bedre før,men det er ikke sagt at det ikke skal være nye medlemmer her,men jeg håper de blir aktive,og de kan være en ressurs når de selv har funnet veien og gå og samlet erfaringer.Men det er selvsagt opp til hve og en hvor mye de vil bidra.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat