Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 16:24   #53
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner overskriften.
Etter min oppfatning er det heller motsatt, jeg synes forumet har vokst på mange plan.

Det har da aldri vært fokusert på kortvarig vekttap, og manglende fokus på helsegevinster av lavkarbo her inne? Ofte leser jeg poster hvor det poengteres at helsegevinstene overgår vekttapet, og det kommer jo stadig nye tråder om utrolige helsegevinster folk får av lavkarbo.
Jeg synes de fleste som kommer med spm får veldig gode svar, gode råd og støtte.

Og aktiviteten i dagbøkene ... Det å dele livene våre med hverandre, snakke om alt mulig, spøke, le, ha det gøy, få trøst og råd - ja, alt mulig - det gir jo en stor helsegevinst i seg selv for mange - i hvert fall for meg. På den måten blir forumet mye mer levende og sosialt, jeg har fått mange venner her inne, og venner er viktig for både helse, motivasjon og velvære.

Men jeg skjønner selvsagt at ikke alle er like interessert i dagbokpratet, og da synes jeg altså at den andre delen av forumet også er veldig bra, med mange saklige og gode svar, mye støtte og folk som deler erfaringer.

Jeg synes forumet er fantastisk både i blogger, kostholdsdel og journaler

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat