Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 20:25   #57
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er lavkarbo nå redusert til et et nytt slankeforum?

Sitat:

Men synes jo det er utrolig frustrerende selv å skrive innlegg på innlegg i en journal eller i en blogg når en ikke får tilbakemeldinger.

Hannek - siden du skriver om dette her - jeg kan skjønne at det er frustrerende. Jeg husker deg godt da du startet med blogg, og jeg tror du fikk en god del respons fra andre bloggere, noe som oftest skjer når nye kommer inn. Jeg har også lagt merke til at du har hatt fantastiske resultater, noe jeg bare tar av meg hatten for og gratulerer deg så mye med!
Men en av grunnene til at du ikke får så mye respons nå, tror jeg kommer av at du skjeldent gir respons tilbake til andre. Det er som flere skriver her vedr journaler - legg igjen spor og kommentarer i andres journaler, og de ser sporet ditt og legger igjen tilbakemelding hos deg. Slik er det også i bloggene. Jeg har fått enormt mye hjelp og støtte fra andre bloggere, men har også gitt mye hjelp og støtte tilbake. Slik backer man hverandre opp. Det er flere i bloggene som i ny og ne skriver litt om hva de gjør og har oppnådd, ønsker svar på noen utfordringer og sånt. Men de kommenterer ikke svarene de har fått, og de er ikke inne i andres blogger. Da gir jeg gjerne noen kommentarer og oppmuntring, men hvis det ikke er noen feedback så velger jeg å hoppe over. Beklager, men det er nå slik jeg velger å forholde meg til det. Og kanskje det gjelder flere?
Lykke til videre - og jeg skal se om jeg ikke legger igjen en liten hilsen til deg om du dukker opp inne i bloggen igjen

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat