Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 21:24   #3
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: når slankekuren nærmer seg slutten.

Så bra at du har nådd så fin helse nå!

Dette med at man henger igjen i hodet er veldig vanlig, spesielt som "storslanker". Her går man fra det beskyttende laget (lett å unngå uønsket positiv oppmerksomhet) til denne "normale" personen som liksom ikke har en "unnskyldning" mer. Manden er positiv sier du, det er bra! Men du vet oss jenter, vi tenker bakvendt og omvendt og "hva mener du med NÅ er du fin"... Eventuelt - kan det bli ENDA bedre med mer vekttap? Det er komplisert for en stakkars knott å henge med! Jeg vet ikke hvor lenge du strevde med vekta, husk at mange av de tingene skal prosesseres og...

Det med nye klær er OG vanskelig, selv jeg som "bare" gikk ned 12kg totalt strever veldig med å innse at jeg skal kle meg i str 38 (hurra!). Jeg trekker fremdeles med meg både 40 og 42 i prøverommet. Og blir sjokka når 38 passer.

Husk at om du spiser ketogen diett ordentlig, dvs nok mat, nok fett, protein, masse grønnsaker etc, så er det ikke mulig å bli "for tynn". Hva med å gå ut av ketosen og flørte med Fedon (dietten, ikke mannen ) eller Atkinstrappen og Atkins vedlikehold. Eventuelt Torkil sin nyeste "Etter slankekuren".

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat