Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-09, 00:57   #77
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Være med på ny runde fra 12. januar?

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.


Jeg ser virkelig frem til den deilige følelsen det er å være i ketose, og å følge denne kosten. Huden, håret, energien, magen..... + kiloene som forsvinner så fint fra hele kroppen (ikke kun halsen og ansiktet...) : ah, det er en nydelig følelse som jeg skal skal sørge for at jeg opplever nå utover i januar, februar, mars.....så får jeg se hva som skjer med april og mai.

Lykke til da, folkens!

Marianne

Jeg henger meg på jeg og.
2006 gikk jeg ned 22 kilo... har desverre gått opp igjen pga lendig kosthold og lite mosjon, så 10 kilo skal jeg klare. Mest av alt savner jeg det du nevner her, overskuddet til ALT Magevondt og slapphet hade og treningsoverskudd velkommen.
Har forsøkt å komme i gang litt i det siste, men det er altid en sjokoladebolle (alt det godte jeg aldri kjøper selv, men som kommer med kjæreste eller gaver fra venner ).... Nå trenger jeg oppbacking og hjelp til å få det til... sist var det jo så mye å gå ned at det var liksom lek når *vops* 3 cm fra overamen var vips borte.

Boken er lånt bort og dukker ikke opp igjen, men med litt innsats så sitter karb tabell i hode.

Hilsen meg,
fulltidsstudent og alenemor.

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat