Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-04, 12:51   #6
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

At man fryser kan ha mange årsaker, - men en av dem er lavt stoffskifte/lav forbrenning. Spesielt kalde hender og føtter. I tillegg er symtom på lavt stoffskifte at man er strøtt og sliten tilsynelatende uten grunn (dvs. man HAR sovet/hvilt nok, men er trøtt allikevel). Her er noe info jeg har funnet på nettet.

Lav forbrenning er i seg selv ingen sykdom, - men det står litt om det i den nedeste delen fra Slankenett !

[/size]

[/font]

Flott innlegg Nille, takk!

Jeg har ikke Hypothyreose. Det er sjekket ut hos lege.
Jeg er visst ganske frisk i så måte - så for mitt vedkommende er det nok trolig at jeg mosjonerer for lite og spiser litt for mye eller har spist feil mat
Prøver å endre på det nå da, og jeg går ned, saaaaakte.
Det beste er at jeg ikke legger mer på meg.

Kanskje litt hormonelt...jaja får leve med det...
Har hatt og har en del "plager" , med leddsmerter i mange år, så det kan være medvirkende. Blir ganske sliten og utmattet av smerter...så er sirkelen i gang.
Blodomløpet blir jo dårlig når en ikke rører seg nok (hele året), så det er nok også en av årsakene til frysingen min.
....passer best til å bo i syden , jeg vel...

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat