|
Sv: Hei! Ny her inne!
Godt å høre at det er flere enn meg som har det slik...
Jeg måtte si til fruen i går: "Det er jammen ikke verdt det".
Én ting er å være på en slankekur hvor man omtrent ikke fungerer (lavkalori f.eks for min del) - det vet jeg at jeg ikke overlever på i lengden - og mister masse muskelmasse.
Men på ketolyse/ketogent kosthold fungerer jeg jo optimalt. Så hvorfor skal jeg rote det til med slike utskjeielser - og ødelegge form og humør, ikke bare de dagene jeg skjeier ut, men i dages- og kanskje ukesvis etterpå mens jeg sliter med å komme meg tilbake til der jeg var?
Nei, nå er det råstrengt som gjelder fremover.
I mai regner jeg med at det blir noen uker i "syden". Har da som mål å kunne for første gang i mitt liv ta av meg på overkroppen og ikke skjemmes - klarer jeg å være småstolt er det enda bedre! Håper på sinnsyke resultater av RYP, regner med å kjøre grunnprogrammet flere ganger, kanskje bare legge inn et par valgfrie øvelser de neste rundene.
Om vi reiser i slutten av mai rekker jeg tre runder grunnprogram inkl hvileuker. Da passer det knallgodt - får hvileuka i påskeferien!
Driver å planlegger hvordan jeg skal klare et ketogent kosthold i "syden" uten at det går ut over resten av familien. Må ha noe å se frem mot....
Siste gangene vi har vært har vi hatt frokost inkludert. Gjør vi det igjen får jeg jo egg&bacon til frokost. Så kan jeg spise mengder med brie og annen ost til lunsj. Biff med grønnsaker til middag. Joda, burde gå fint det. Og så mye som jeg er i aktivitet i syden (triller laaaange turer med barna mens fruen ligger på solsenga) så
Funderer også på om det går an å lage seg lollipopbrød, skjære i tynne skiver og så slenge i fryseren på hotellet når man kommer frem.
Jepp, jeg evner ikke fatte meg i korthet.