"Hei, jeg heter Trampe70 og er... eh...veier og måler...ja, for mye til at jeg trives med det" Da er "full pakke" kjøpt på ketolyse.no. Venter spent, dukker sikkert opp i neste uke en gang. Målet er i alle fall drøye 15 kg ned, og en kropp jeg trives mye bedre i til sommeren. Jeg vet ikke hva som er realistisk mål til slutten av mai, men det er ferieturen da og det visuelle bildet av meg selv som trives godt i en kort og lekker sommerkjole som driver meg. Før bryllupet i 2006 krympet jeg mange cm ved å "jukse" med Ultratone - men spiste også mye sunnere (ikke noen spesiell diett, bare kuttet snop og sånn). Ellers har jeg aldri slanket meg. Men nå trives jeg ikke og bare må gjøre noe før jeg eser fullstendig utover Matvanene har vært elendige gjennom svangerskapet, og i permisjonen etter at jeg fikk yngstegutten som nå er 1,5år. Desperat etter noe godt i skapet. Så dette blir en overgang! Synes ketolyse virker litt vanskelig og tidkrevende (blir noe annet enn å hive innpå ferdig skåret brød fra butikken, og kjapp 5-minuttersgrøt eller pasta til middag...). Tror jeg hadde trengt hypnose før jeg startet Men med deres hjelp og div litteratur skal jeg greie det!!