Smiline og brokolien
Gikk ned 22 kilo i 2006 på ketolysekuren. 2007/08 var treningsåret, gikk opp i muskelvekt og ned i fett... så skjedde det at flere skader og kronisk benhinnebetennesle gjorde at jeg falt ut av treningen... sommeren 2008 gikk med på mye sykling og svømming i det fri.
Og nå etter lang tid uten trening, stadigere dårligere kosthold og mye studier, alenemor (og kjæreste som liker og tåler godter) så har mitt kosthold aldri vært så dårlig.
Så i går bestemte jeg meg, nå skal jeg på ketolysekuren igjen. Ser nå etter føste dagen med planlegging at dette blir en litt sunnere variant enn sist. Kommer til å holde meg i ketose, men det blir mye grønt denne gangen. Kommer til å savne bønner, men så fort jeg er ferdig blir det en del av tilskuddet av karber 
Håper at en dagbok vil hjelpe til med motivasjonen.
I dag:
Frokost: egg, brokoli, ostebiter, kinkeskiver, agurk.
Lunsj: ost, brokoli, 1/2 liten avokado, kyllinglår.
Middag: kylling suppe. (ta det som er i kjøleskapet) skikkelig nam, nam.
Vann, sjarlott løk, hvitløk, sellerirot, brokolistilk og blomst, blomkål, fiskesaus (thai), rød curry, laksefilet (skivet laks (europris) som trekkes og gri fra seg fettet, for så å rense og putte tilbake), reker, rømme (hadde ikke fløte) og litt dijion som emuglator (for at rømmen ikke skulle skille seg).
Dette var sååå godt. Litt mer karber her, men det er ok siden jeg holdt meg lavt resten av dagen
Til kvelds så blir det litt cottage cheese med rørte bringebær og splenda.
Utfordringen i morgen den blir at jeg skal være på skolen å ha undervisning i 3 fag fra kl 09 til kl 21.30. Hva skal jeg planlegg til mat hele den dagen?!! :S Noe som gjør meg gla og kvikk... Alt må forberedes i dag for hele dagen i morgen *sukk*
Har ikke vekt, men skal måle meg på lørdag.
Begynner å føle meg veeeeldig motivert Jammen lurt å bli aktiv her igjen! Trenger motivasjon helt til ketosen gjør resten. Det skal bli deilig å komme meg dit igjen

|