Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 07:40   #4
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?

Først og fremst: Gratulerer med et flott resultat allerede!

Opprinnelig lagt inn av rok, her.

Er det "skadelig" for vektnedgangen å spise for lite karbohydrater? Vet jeg skal ligge et sted mellom 15-20g, men kan jeg ligge litt under dette og "safe" litt fram til jeg kan beregne salat og slikt litt bedre?

Du "safe'r" mer om du ligger litt over 15 g enn under faktisk. Kroppen må ha litt karber for å fungere, og det er vel derfor det anbefales dette "magiske" 15-20g om dagen.
Har selv hatt enkelte dager hvor jeg har vært under, og det er ikke skadelig - men i lengden bør man komme over 15 g for sikkerhets skyld.
Jeg er ikke så flink til å veie eller regne så mye på lenger (for jeg har vært igjennom noen omganger, og tror jeg liksom kan det ) - så jeg er ikke den rette til å hjelpe deg med det. Men tror ikke at du er på så helt ville veier.

Krampe i bena = ta magnesium om kvelden før du legger deg - da unngår du det problemet! Ser du ikke har fått startpakken din ennå, men magnesium er i hvert fall løsningen.

Lykke til videre! Kjempebra resultat så langt!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat