Sv: Hei! Ny her inne!
Jeg har forbausende lite overflødig hud. Det er egentlig ingenting som henger og slenger, og det hadde jeg kanskje forventet når jeg har gått såpass mye ned. Men har vel kanskje bare vært heldig? Men spørs jo hvordan det blir seende ut om jeg kvitter meg med det siste fettet...
Jeg vil ikke se ut som en bodybuilder, men vil gjerne ha passe markerte muskler.
Det kan kanskje føles som et uoppnåelig mål, men da tenker jeg på at det virket helt umulig for 3/4 år siden at jeg skulle klare å kvitte meg med 30kg fett og komme inn i 31-32" bukser.
Men jeg spør fordi jeg ikke ønsker å ha falske forhåpninger - det er tross alt begrenset hvor mye tid jeg har til trening i en hektisk hverdag (jeg sitter på kontor og får ikke akkurat mye aktivitet av det), og på RYP skal man jo heller ikke pøse på med trening. Det sies jo at trening er 20% og kosthold 80% - så om kostholdet mitt nå er riktig for å oppnå mine mål så er jeg iallefall på rett spor.
Kona spurte hvorfor jeg drømte om sixpack - hvem skulle jeg vise meg frem for (hun er ikke spesielt fascinert av sixpacks)? Hva ønsket jeg å oppnå med det? Hva var vitsen med sixpack gjemt under klærne?
Og jeg vet 110% sikkert at jeg KUN vil det for selvfølelsen. Om ingen noensinne får se den så er det følelsen av å vite at man ser sånn ut.
Blir omtrent som å ha en bil med kraftig motor her i Norge. Man får ikke brukt den på vanlig vei i det daglige men følelsen av å vite at det er krefter i mengder i reserve under panseret er deilig!
mmm...cocosa er godt rett ut av glasset, jeg elsker kokossmaken!