Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 16:30   #12
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skjer om man følger ketolysekuren uten ketolysekosttilskuddene?

Jeg synes svarene som går på viktigheten av vitaminer og mineraler er gode. Men synes også Isets innlegg er inne på noe som flere lurer på.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor denne kuren skal være så "unik" at den trenger helt egne tilskudd, mens andre ikke gjør det. Jeg mener man bør ta noe tilskudd uansett hvilken filosofi man følger, så man er sikker på at man er dekket, men egentlig har vel de som spiser usunt MER behov for tilskudd enn de som får i seg lavkarbomat.
Jeg mener uansett at man kan ta multivitaminer- og mineraler, og være godt dekket.

Atkinskuren er vel ketose basert, men kan ikke huske at det var noen bestemte tabletter? Men muligens jeg tar feil. Ikke Skaldemann heller, tror jeg. Dermed er det vel ikke slik at en MÅ ta akkurat ketolyse tablettene fordi om man er på en ketose diett.

Når det er sagt så er det jo en lettvint og grei måte å sikre seg.

Jeg selv bruker Ketolyse produktene og synes det er greit, men har flere venninner som fra før brukte vitamin tablett + krom (mot søthunger), samt tran/omega 3. De valgte å fortsette min de vanlige tablettene sine.

Nå vil vel alle gå ned forskjellig på kuren, men de har ikke gått ned noe mindre enn meg, så akkurat at de skal hjelpe på vektnedgangen stiller jeg meg undrende til.

At en kropp med balanse ernæringsmessig fungere bedre derimot, er jeg helt enige i!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat