Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 20:36   #4
minerva
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 47
Innlegg: 32
minerva er på en erverdig vei

Sv: South Beach for første gang 12.01.09

Hei

Jeg er ny her selv, og begynte med South Beach på søndag, så er straks ferdig med uke 1

Synd at det er litt lite aktivitet her inne. Får håpe det tar seg opp. Jeg vurderte både ketolyse og Atkins, men ble veldig inspirert av resultatene min tante og onkel fikk med South Beach og valgte derfor å teste denne i første omgang.

Jeg føler meg faktisk utrolig bra etter 5 dager uten særlig karbo. Jeg er virkelig glad i brød og kunne spise brødmat til alle måltider om det var opp til meg, men så savner jeg det faktisk ikke i det hele tatt. For ikke å snakke om at sukkersuget er totalt fraværende. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde ventet dette i det hele tatt. Trodde det skulle bli kjempevanskelig å holde seg unna. Vi får vel se når jeg skal på juletrefest på søndag og kanskje må holde ut lukten og synet av nybakte boller

Jeg har første veiedag i morgen, men har snikveid meg og vet at jeg allerede har mistet 2,5 kg! (Jeg skjønner at det går mye vann kanskje i begynnelsen, selv om jeg ikke har spist så lite at det gjør noe. Bare byttet ut potet/ris/pasta med grønnsaker, og spiser div. salater til frokost/lunsj)

Det jeg finner mest slitsomt er faktisk at jeg må bruke litt lenger tid på å lage frokost og lunsj. Jeg hører ikke helt hjemme på kjøkkenet og en brødskive tar liksom null tid å lage.

Håper flere slenger seg på South Beach så jeg ikke blir alene her inne

minerva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat