Sv: Smiline og brokolien
Ja da var det torsdagen da...
Måltidene ble som planlag, men var super sulten når jeg kom hjem så det ble litt ost og kylling.
Dat ble aaaaltfor lite grønt i kosten i dag, så er litt skuffa over det. ooog jeg klarte tom å ta en liten bit av brødskiva til dattern Meeen...
Tar det igjen i morgen med grønt og fisk tror jeg at jeg vil ha.
Kjæresten kommer hjem i morgen (dag, om 10 timer) og har ikke sett han på snart 4 uker, så gleder meg stooort til det 
Personlige treneren min ringte å maste om jeg skulle komme igjen, men så er det dette med at jeg skal holde meg til prog for bena, og jeg vet at jeg stopper i vektnedgang med styrke trening og ketose... men klarte ikke si nei... men det bllir litt vel bortkastet penger egentlig... må dra å trene lett skulder, mage og rygg uansett... selv om jeg kan gjøre det i stuen...
I lange pausen på skolen i dag fra 15 30 så gikk jeg en 35 min tur i Torshovdalen, og hadde fått med meg en skolekompis. Det var uuutrooolig vakker solnedgang over byen 
Er egentlig veldig fornøyd med dagen alt i alt, og føler at ketosen er her... hodepine, veeeldig tørst og lettere til sins enn vanlig.
Kom inn i en diskusjon i dag, og jeg har stilt spm her... håper på å få et bra svar.
http://forum.lavkarbo.no/showthread....084#post608084
Nå er det natta, og straks er kjæresten her

|