Sv: Hva skjer med vekta denne gangen da?
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Flotte svar både fra mamma87 og løvetann!
Elian, kan jeg få se en ærlig dagsmeny med tilskudd og fett inkludert? Så skal vi finne festbremsen i en kjappis!
Jepp
På en hel dag (dagene er desverre ganske like)
Frokost: 2 Mama Lupes low carb tortilla (3gr carbs pr stk) med litt meierismør, philadelfiaost, 4 skiver spekeskinke + litt ruccola salat. 2-3 dl pepsi max. 2 CLA, 2 Udo's choise, ketolyse tabletten. 2dl vann
Lunsj: Eggerøre av 4 egg + en liten dæsj fløte og flytende natreen søtstoff, 1/2 boks cottage cheese og 2-3 ts syltetøy fra sukkerfritt.com. 2-3dl pepsi max. Ketolyse tabletten
Mellom: 1 Atkins Advantage bar + 2-3 dl pepsi max
Middag: En stor salat av spinatblader og ruccola, kyllingfilet, tomater, avocado, agurk, fetaost, rømme. 2 CLA, 2 Udo's choise, ketolyse tabletten. 2-3 dl pepsi max + 2dl vann
Kvelds: Hjemmelaget tomatsuppe (knuste tomater, purreløk, hvitløk, karri, kokosmelk, fløte + krydder) har 1-2 egg i båter eller 1 røkt kjøttpølse fra Ketolyse i biter oppi suppa. Ketolyse tabletten. 2-3 dl pepsi max.
Jeg drikker ca 1 liter vann i tillegg til det lille jeg har skrevet opp, de dagene jeg trener.
Jeg vet jeg drikker mye pepsi max. Noen dager drikker jeg mer enn dette også.
Jeg vet det kan være en stopper for vekta, men jeg har aldri hatt problemer med det før. Da jeg gikk ned 28kg drakk jeg MYE mer enn jeg gjør nå... Kan jeg ha blitt "allergisk" mot det denne gangen?? 
Jeg spiser også en Anton Berg sukkerfri sjokolade nesten hver dag... 
|