Sv: Hva skjer med vekta denne gangen da?
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419
Utklipp:
Du kan spise 75-100g oster. Tommelfingerregelen er å telle 25 g ost som tilsvarende 1 gram karbohydrat. Et egg er 1kh.
2,5dl (140-200 gram) daglig av disse grønnsakene (totalt), deriblant tomat, målt rå
Kremfløte eller matfløte (begrens til 2-3 spiseskjeer daglig(30-45ml); regn med karbohydratene)
For å ha litt ekstra variasjon, kan du spise 10 til 20 olivener per dag, en halv liten avokado, 30ml seterrømme (2ss) eller 90ml usøtet kremfløte (6ss), så vel som 2 til 3 spiseskjeer med sitron eller lime juice. Men vær oppmerksom på at disse matvarene noen ganger kan redusere vekttap hos noen personer, og kanskje må unngåes de første 2 ukene. Hvis det virker som at vekten går sakte ned, så modererer du ditt inntak av disse matvarene.
Løst anslått vil jeg si du ligger på sånn omtrent 35KH nå.
De siste 10 sitter dønn fast og man må gå puristisk til verks for å komme unna dem. Jeg brukte 6mnd på 7 kg, og det slapp ikke før jeg slutta med colan.
Shit!! Spiser jeg sååååå mye karbo?????? Har ikke reget med karbo fra egg og ost jeg.... Og egentlig ikke tenkt så mye på fløten heller....
Men tror du mest på at det er de for mange grammene med karbo som stopper meg, eller pepsi max'n og sukkefri sjokolade? 
|