Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 10:15   #145
Pondus31
Juniormedlem

Pondus31 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Pondus31 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Ny her inne!

Opprinnelig lagt inn av Pondus31, her.

Hei,

Fin post du har lagt til her. Mye interessant lesing, samt inspirerende!

Jeg har et par spørsmål om denne dietten, kan veldig lite - men er på min andre dag as we speak.

- Væske:
Jeg har forstått at vi skal drikke som gale, og at ikke alt er lov. Vann er sikkert best, men hva med Pepsi Max? Kaffi?

- Fiber:
Vanskelig å få i seg masse fiber med 15g karbo og leke seg med. Eller? Tar gjerne i mot tips

- Bivirkninger:
Kan du legge ut om det du har opplevd av bivirkninger? Hva er verst, hva kan gjøres for å minimere bivirkningene?

- Trening:
Ingen problem å trene så mye en vil? Tror du at jeg burde gå opp til f.eks 20g de dagene jeg trener?

Hadde stor suksess med kalori kur/trening for et par år tilbake (-25kg), men samtlige kilo er tilbake på grunn av 'spis hva du vil' tankegangen

på forhånd takk

Føler du deg ikke slapp? Jeg syns det er tungt å stå opp om morningen, samtidig som jeg enten føler en liten kvalme det meste av døgnet. Eller sult

Når det gjelder fiber tror jeg at jeg må ha mer fiber, siden jeg hele denne uken har vert urolig i magen. Ikke nødvendigvis løs mage, men det er litt sånn at når det først skjer noe så må det ut asap!.
Kanskje dette vil reguleres over tid?