Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 10:21   #8
Smiline
Medlem

Smiline sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Smiline og brokolien

Tusen takk

Studier får få en pause i dag. Endelig har han landet med flyet Neste 4 uker ER altfooor lenge!

Ellers. Mye skjer på hjemmefronten og med pappa til barnet. Mange viktige avgjørelser på vegen av henne må taes. Egentlig litt godt å ha kuren og tenke på og, blir noe annet å fokusere på. Utfordringer med elevrådet og "ledelsen" på skolen... Skal likosm ikke være lett dette heller, men det viste jeg jo når jeg presset frem å få det til...
Men, studiene føler jeg at jeg har mer kontroll over nå. Skal si det hjelper å være i ketose siden jeg startet for 3 dager siden så føler jeg nå at jeg har "kontroll" selv om jeg har de samme utfordringene fagelig sett. Jeg viste jo forholdsvis at det ville være resultatet, men jeg hadde "glemt" hvordan det var, selv om det var derfor jeg følte at jeg MÅTTE komme i gang igjen.

Lite matlyst i dag. Presser ned to siste skivene med omelett fra i går med litt stangselleri... Er veeeeldig tørst og syns vann er skikkelig godt igjen, så det er jo bra. Hva plaenen blir for mat resten av dagen vet jeg ikke.

Men, nå skal jeg treffe min sjokoladeelskende kjæreste som har vært altfor lenge borte. Heldigvis er han helt rå på å lage omeletter og kyllingsalat

Btw. så var ketostick rosa i går, så jeg kjente riktig på kroppen.

Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat