Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 21:43   #3
pankreas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 5
pankreas er på en erverdig vei

Sv: Utfordringer for en nybegynner på ketolyse

Tusen takk for svar

Det som kanskje blir utfordringene mine er at jeg jo ikke jobber hver natt. Jeg går som regel 2 på, 2 fri, 3 på, 3 fri, 2 på og så 9 dager "fri" i strekk (hvor jeg jobber på den andre jobben min, som involverer litt kontorting og bakvaktsordning).

Har for en times tid siden spist min første skikkelige middag på lenge (dvs noe annet enn brødskive og melk ). Ytrefilet i biter (Thanks to Kiwi, som har tilbud hver fredag på ytrefilet, kyllingfilet eller laks til 14,90 - dagens reklame ). Kutta den i terninger, stekte den med sopp, løk og litt chili, hadde på en halv boks knuste tomater (Landlord, low carb) og noen ss fløte... Syyykt godt! Men jeg kjenner jeg er mett, men har et sånn intenst "sug" etter noe! Dette er vel kanskje et tegn på at det var liiite karb i middagen??
Noen erfaring med kromtilskudd for å "døyve" dette suget?

Det med Ketostix var litt for min egen del, jeg har ingen erfaring fra denne typen kosthold og går på en måte litt "alene" på dietten - og vet liksom ikke helt hvordan jeg kan vite at kroppen er over i ketose..?

__________________



Sist redigert av pankreas : 09-01-09 kl 23:58.
pankreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketogen diett/Foseid Svar med sitat