Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 00:16   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tidspunkt for måltid, og måltidsstruktur - Viktig??

Opprinnelig lagt inn av Pondus31, her.

Hei.

Jeg ville diskutere litt rundt denne dietten (ketose) og måltidsstrukturen hver enkelt har.

1. Hvor ofte skal jeg spise?Når du er sulten
  2. Kan jeg hoppe over måltid?Er du ikke sulten, spiser du ikke!
  3. Er det viktig med mellommåltid? Bare om du er sulten
  4. Kan jeg gå sulten uten at det skader dietten? På jobb i dag måtte jeg jobbe overtid og hadde kun med et måltid (salat), så istednfor å "skeie" ut så holdt jeg meg uten mat i 8 timer. Sørg for å ha noe å dytte i deg. Du skal spise når du er sulten, men feks en liten neve paranøtter kan være nok og bedre enn ingenting
  5. Hva med måltid etter f.eks kl 20, er det like skadelig på denne dietten som på andre? Jeg spiser typisk sen middag, og er ikke sulten før 21-22 tiden. Med fare for å gjennta meg selv: Spis deg passe mett HVER gang du er sulten!!!
Andre ting som kan tas opp i denne tråden?Drikk masse vann!!!

Lykke til!