Sv: Være med på ny runde fra 12. januar?
Hei alle sammen!
Nå er vi snart igang!!! Klare for å kjempe mot kiloene! Må innrømme at jeg tjuvstartet og begynte på onsdag... Har funnet ut at det der med mandager alltid går galt... Ny start på mandag fenomenet... Så da begynte jeg heller midt i uka! Får dessverre ikke veid meg ofte, har ikke vekt... Men målebåndet brukes hyppig, og er det som kommer til å telle mest! 
Trodde det skulle ta lang tid å komme inn i ketolyse, men sjekket stix i går morges, og jaggu var den ikke rosa! Så da tok det iallefall ikke mer enn to dager (sjekket ikke torsdag, for tenkte det ikke var sannsynlig uansett)!!!
For å gjøre dette lettere og mer motiverende for meg selv har jeg til og med laget en blogg! Blir mye svada der... Hehe... Men også oppskrifter med bilder av det jeg spiser. Både frokost, lunsj, middag, dessert og kaker!!! Jeg SKAL ned MINST 10 kg til sommeren (helst påsken), så her gjøres alt for å motivere og inspirere!!!
Her inne på forumet er det genialt mange fine oppskrifter på det meste! Og jeg lar meg inspirere! Modifiserer litt innimellom og gjør om til 1-2 personer. Blir det litt middagsrester, så har jeg en deilig lunsj dagen etter! HERLIG!!!
Flere som er single/alene om å gjøre dette?!? Så kan vi utveksle litt oppskrifter og sånt! 
Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med dere alle!!!!!!!
|