Sv: Hei! Ny her inne!
Når jeg kommer skikkelig inn i ketose - og spesielt når jeg begynte på ketolysekuren - måtte jeg spise etter klokka fordi jeg aldri var sulten.
Nå merker jeg sulten mere, men på langt nær sånn som før når jeg hovedsaklig levde på karbo.
Måtte prøve dressen igjen i dag. Og i dag passet den helt fint, omtrent akkurat som når jeg kjøpte den. Stort lettelsens sukk!
Et par dager til så er det nok nullstilt. Så da er konklusjonen: Jeg skjeiet kraftig ut i 3 hele dager og vil altså bruke litt over en uke på å gå ned igjen.
Er det virkelig 1g karbo pr kopp kaffe? Jeg drikker av krus, som omtrent tilsvarer 1,5-2 vanlige kopper...og jeg drikker sikkert 10-12 krus om dag. Hvor mange gram karbo vil dette tilsvare? Bør jeg kanskje gå inn for å redusere dette? Jeg drikker jo 4-5 liter vann iløpet av en dag også, men bruker kanskje vel mye av karbokvoten min på kaffe. Kan det være en medvirkende årsak til at det siste fettet henger lenge igjen?
God helg!