Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 16:36   #15
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs
Angry

Sv: Bukplastikk

Det er helt enormt, Iset - helt utrolig! Jeg har lest din historie her inne og tar virkelig av meg hatten for dine prestasjoner!
Og jeg skjønner veldig godt at du må en del overflødig hud - bare gled deg til det er vekk!

Rseultat mitt ble veldig bra - jeg har helt flat mage selv om jeg har noen overflødig kilo ellers. Arret er ganske så stort - det må en bare leve med.
Men det er godt under bikinilinjen - så da er det helt greit syns jeg Og rødfargen på arrene blekner og blir mindre synelig med årene.
Og du må regne med at såret strammer i starten - og det kan du være glad for. Det betyr bare at de har tatt nok! Og det går seg til. Litt krokete gange ja, mest fordi en er engstelig for at såret ikke skal gå opp igjen.

Og enda en gledelig ting - strekkmerkene, mange av de forsvinner/fjernes jo - jeg har nesten ingen igjen
Legger du forholdene til rette etterpå, følger det rådene som legen gir - om f.eks. røyking (vet ikke om du røyker?) og lar sårflatene gro, så får du et flott resultat. Du er ung - og da gror du godt!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat