Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 21:27   #1
candyland
Medlem

candyland sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 43
candyland er på en erverdig vei

Jeg kan nå regne meg som en jojo-slanker på høyde med Oprah

fra 1 januar 2008 til 1 jan 2009 har jeg gått opp og ned totalt 60 kg......... men den faktiske nedgangen er på kun 3 kg.... hvor farlig er det egentlig å gå av og på denne kuren slik? Har gått ned opp til 14 kg pr gang, men når jeg først sprekker er det nesten som om jeg får karboabstinenser, og hiver innpå med brødskive og snop samtidig som jeg tenker att dette trenger jeg virkelig ikke.....

Har jo fortsatt 15-20 kg jeg vil ned før jeg er fornøyd, nå ser jeg bare skikkeli misforma ut, med den store slappemagen, og er utrolig misfornøyd med meg selv, men selv om jeg vet hva som skal til så gjør jeg det stikk motsatte. ligger alltid snop på pauserommet, så bare de 2 siste dagene har jeg spist en stor sånn nidarpose i pausen begge dagene... vet at ketolysekuren funker når jeg bare holder meg til den, men kjenner også at jeg ikke kan leve på lavkarbo resten av livet fordi jeg ikke trives med maten.... har prøvd noe alla grete roede og, men da gikk jeg ikke ned ett gram og var alltid sulten....

Noen som har noen gode råd? Hvis jeg klarer å gå ned i vekt, kan det da være ett alternativ med fettsuging? har lest noe om at man kan tømme fettcellene, men de vil alltid jobbe for å bli oppfllt igjen, men disse forsvinner jo ved fettsuging??

Tar imot alle råd jeg kan få, da jeg holder på å gi opp hele kroppen min

candyland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat