Sv: Jeg kan nå regne meg som en jojo-slanker på høyde med Oprah
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Er ikke bra å gå inn og ut av ketose så himla mange ganger etter det eg har skjønt?
Dette har jeg også fått med meg. Lest at folk har sagt det flere steder, men aldri fått noen forklaring på hvorfor.
Tenker at det nødvendigvis vil bli sånn at man vil luske litt inn og ut av ketose når man for eksempel etterhvert skal øke på med karber for stabilisering (langt frem i tid for min del riktignok). Og for min del tror jeg nok jeg må leve med en sprekk i ny og ne. Jeg tror ikke jeg har den stålviljen som skal til for å holde en sammenhengene ketose fra nå og fram til sommeren for eksempel. Ser for meg at det sikkert blir en liten sprekk eller tre før den tid. Har ikke noe lyst til å bli stressa for det så lenge det dreier seg om èn dag.
Noen sier at det kan bli vanskeligere og vanskeligere å få kropen inn i ketose igjen for eksempel.... Er det noen som har erfaring med dette? Og vet dere i så fall hvorfor?
Litt off-topic dette da... Kanskje det finnes en tråd om dette noe sted. Men har ikke funnet den...