Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-09, 14:48   #12
tufsa83
Medlem

tufsa83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 41
tufsa83 er på en erverdig vei

Sv: Smiline og brokolien

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.

*kremt* Det ble ikke tid til å lage de lappene i går, men skal gi de ett nytt forsøk i morgen.

Lørdagen har egentlig gått veldig greit. Var sååå sliten på morgenen, men kom meg i gang, selv om jeg hadde mest lyst å trekke meg vekk og under dyna når min 4 åring var stått opp med skiekklig feil fot i dag... Det gikk over heldigvis når kjæresten min kom og vi dro å akte en tur i bakken rett opp i gata. Var veldig morro, men lite snø så føltes ut som jeg fikk en anelse hjernerystelse nedover på de snøkledte gresstufsene.
Hadde middagsgjest på hjemmelagde hamburger...her startet problemet for meg... fikk sååå lyst på pommes f, selv om jeg normalt ikke liker det tok en liten en i munnen, ett tygg og så tenkte jeg som så, "det er søren ikke verdt det". Så havnet den like rask i søpla som i munnen min. Gjesten hadde tatt med seg en gigantisk sjokolade med nøtter, som jeg elsker

Meeen, jeg klarte meg i dag og
Gikk forbi alle karbhyllene i butikken uten problen og greier Er veldig deilig å ikke lete etter noe "godt" å spise. Den nye CooP Mega i nabolaget er genial og billig. Så nå er ukesforbruket handlet inn, med unnyak av kylling filet, som ser ut som er rensket fra alle butikkene? hmmm..

Frokost: røyk laks, eggerøre, rømme
lunsj: Tapas: tok seranno, ost, agurk, stang selleri som jeg satte på bordet og plukket det jeg hadde lyst på.
Middag: Rucolla, agurk, feta og stooore kjøttkaker med ost og egg. (de andre hadde pommes f , brød og uten vanlig hamburgere)

Ble litt sugen utover når de spiste sjokolade, så vispet sammen fløte, fun bringebær saft. gelatin, og bringebær, satte på kjøling ute, og vips hadde jeg deilig lørdagskos jeg og

I morgen blir det lang dag med kirke og direkte på juletrefest etterpå... Hadde glemt at jeg må huske å ta med meg noe da, for det er neppe noe for meg der. Jaja

Syns det er så fint det er mange nye og entusiastiske folk i ketolyseforumet jeg. Blir fint å følge hverandre

Så flink du er Ser ut til at dette kommer til å gå kjempebra jo!!
Keep up the good work

tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat